CO TEĎ ZROVNA VZNIKÁ?

21.11.2012 18:08

LISTOPAD :o)

V listopadu vzniklo nové 12ti dílné prostírání ČTYŘLÍSTEK a taky pár Andílků - amuletů. Chystám se na Vílu a moc se na ní těším!

A taky vznikl můj oblíbený velký Andílek :o)

 

ŘÍJEN :o)

Vyrábím sklíčka na vánoční trhy, a tak, kromě prostírání k počítači nebo prostě na pracovní stůl, vzniklo pár skleněných něžností :o).

 

 

SRPEN A ZÁŘÍ :o)

Léto jsem prožila v objetí motýlků a teď v září také Andílků. Malí Andílci přibudou, protože 

Vánoce se blíží .o)

 

STÁLE JEŠTĚ ČERVENEC :o)

S laskavým svolením pana Markuse Kleina, který je autorem myšlenky skleněného prostírání, vznikl tento motýl :o)

Skleněné prostírání nebo ubrus, zároveň i dekorace na stůl. Nemám ráda ubrusy a tohle bylo perfektní řešení :o)

Stránky Marukse: https://www.inspiration-for-glass.com/ -  v práci se sklem génius!

 

ČERVENEC

V tomto měsíci jsem měla potřebu vytvářet křidýlka v rámečcích a lehce jsem se přesunula k motýlkům. Motýlci jsou symbolem změny, růstu a duchovní transformace - krása...

Kromě motýlků se chystám na papouška, tak mi držte palečky! :o)

ČERVEN jsme nějak přeskočili a je tu červenec a spousta sluníčkových dní :o)

V červnu vznikl úplně speciální Andílek pro jednoho úplně speciálního pána, kterému tento Andílek s kamínkem připomíná Malého princeByla to krásná něžná prácička...

 

KVĚTEN

NEJEN KVĚTEN JE ČAS NA LÁSKU, ŘEKLA BYCH... :o)

KVĚTEN

- Květen je láskyplný měsíc a tak jsem zpět u Andílků, kteří vznikli jako dárky k narození miminek. Jeden chlapeček - Andílek a dvě holčičky - Andělinky :o)

 

DUBEN

- Na přání vznikly další dva králíčci, kteří jsou z prvního obrázku, ale protože se mají moc rádi, tak mají samostatnou vitrážku. Jsou to milunky Albertek a Beruška :o)

 

SKORO DUBEN

- Zítra už je duben a já jsem stále v objetí králíčků. Je to moc prima, protože je to způsob, jak se obklopit jarem, když venku zuří zima :o). Vznikl úžasný obrázek pěti ušatých miláčků pro jednu milou Vílu :o)Byla to taková krásná emoční prácička, které na půvabu neubral ani fakt, že motiv byl poměrně složitý. Přistupovala jsem k této vitrážce se zvláštní něhou, láskou a vzpomínkou na všechny mé ušáčky, které jsme kdy měli.

Tady je její obrázek

BŘEZEN

- Zamilovala jsem se do výroby králíčků a zajíčků, všech možných ušáčků, protože mě provázeli většinu mého života

- Takže vznikl i králíček beránek :o)

BŘEZEN

Březen je ve znamení experimentování, takže momentálně dělám prostorové vitrážky:

- Stojánek na ubrousky, různé papírky se vzkazy, lepíky, dopisy

- Vznikl Andílek na přání a jeden jako dárek

- Momentálně dělám zajíčky na Velikonoce :o)

 

 

21. 2. 2013

Několik dní jsme byli doma bez internetu, protože naše štěňátko si hrálo na spojaře a překouslo síťový kabel :D. Ale páníček včera pořešil nový kabel, a tak už jsem zase online.

Minulý čtvrtek jsem dodělala tužkovník pro miláčka do práce. Byl to můj první pokus prostorové vitráže, takže by to za jedna nebylo, ale příště snad už ano! :o).

Tady jsou fotky!

Líbí se mi, jak si světlo hraje se sklem, tak jsem vložila víc fotek .o)

Teď mám v plánu vitrážky v rámečkách a to srdíčko na křídlech v různých barevných kombinacích a taky potřebuji vyrobit nějaké dárečky! :o)

V příštích dnech doufám vznikne něco jako krabička na tužky a propisky .o)

7. 2. 2013

Teď jsem dodělala rámeček s křidýlkovým srdíčkem a srdíčko na stůl, na polici, do vitríny - kam chcete :o)

31. 1. 2013

Dneska jsem dodělala takové drobnosti - vitrážky na stůl - musím je ještě vyladit :o)

30. 1. 2013

Dneska se narodila Andělská cácorka nabízející srdíčko :o)

 

23. 1 2013

Tak a Andílek, nabízející srdíčko v dupačkách už se narodil :o)

 

15. 1. 2013

   Dlouho jsem se sem nedostala, ale hodlám to napravit. Vánoční čas Andílků je za námi, nicméně pro mě jsou Andílci záležitost celoroční. Takže teď vzniká Andílek, který bude nabízet srdíčko a vypadá jak miminko před spaním :o). Takže sem dám fotku ve fázi rozpracovanosti.

 

21.11.2012

    V tomto čase, jak už jsem informovala ve složce Aktuality, se věnuji převážně Andílkům. Proto sem přidávám pár fotek, abyste viděli, jak se Andílci "rodí." :o)

 22.11.2012

    Včera byli Andílci ještě bez roláčku, vnitřních šatiček a křídel, dneska už mají tedy i křidélka, i když se budou ještě dolaďovat... Tak snad mi přes noc neuletí :o). 

23.11.2012

    Dneska mě napadlo, jak asi vypadá správná vitrážistka:

1. Nemá vůbec pěstěné nehty, občas jsou zabroušené od brusky

2. Prsty jsou "zdobeny" náplastmi

3. Ve vlasech má třpytky, jako by šla na ples :o)

4. Třpytky má i na obličeji :o) a někdy i na jiných částech těla :D - juchůůůů! Pracovat se sklem je prima! :o)

    Tři Andílci už mají nařezané a vybroušené šatičky a křidélka, tak je sem přidávám. 

26.11.2012

    V pondělí jsem olepovala měděnou páskou, přidávám fotky.

27.11.2012

    Dneska jsem vycínovala prvního Andílka - na fotkách :o)

6.12.2012

    Dnes jsem dodělala posledního z těch pěti Andílků - juchůůů! :o)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. 12. 2012

MOMENTÁLNĚ PRACUJI NA JEDNÉ SVÉ OBLÍBENÉ A MILOVANÉ POSTAVIČCE, POKUD SE POVEDE, DÁM JI SEM, AŽ BUDE HOTOVÁ! 

TAK MI DRŽTE PALCE! :o)

12. 12. 2012

TAAAAAAK - MOJE POSTAVIČKA JE HOTOVÁ, ALE PROTOŽE JSEM PERFEKCIONISTA, BUDU JI MUSET JEŠTĚ VYLADIT, TAKŽE SI DÁM OPÁČKO :o)

15. 12. 2012

Malý princ má obličejíček, bylo mi ho líto, tak jsem zakoupila barvy na sklo a obličejíček domalovala :o)

Ještě před Vánoci jsem stihla druhého Malého prince s přesazeným kordíkem, ten už mi přijde téměř dokonalý :o)

HEZKÉ SVÁTKY VŠEM!